fbpx

Atmintinė įsigijusiems įmonę

Atmintinė įsigijusiems įmonę

Sveikiname Jus pradėjus savo verslą ir įsigijus įmonę. Patarlė sako: gera pradžia pusė darbo. Dalis darbų, būtinų pradėti verslą jau atlikta, bet yra kiti formalumai, kuriuos galima atlikti tik tada, kai Registrų centras įregistruoja direktoriaus ir akcininkų pasikeitimą.

Taigi, nusipirkote įmonę o, kas toliau?

  1. Sulaukite naujojo ESI (elektroninio sertifikuoto išrašo) iš Registrų centro. Tai bus svarbiausias įmonės dokumentas, įrodantis, kad Jūs esate juridinio asmens vadovas ir savininkas. Ilgiausias terminas, per kurį Registrų centras privalo užregistruoti vadovo ir akcininkų pakeitimus yra 5 darbo dienos, bet dažniausiai tai trunka iki trijų darbo dienų. Apie pakeistus duomenis Jūs būsite informuoti SMS žinute ir el. laišku.
  2. Apsilankykite banke ir pateikite naująjį ESI, t.y. duomenis apie naujus akcininkus ir direktorių. Naujajam įmonės vadovui pasirašius sutartį su banku galėsite naudotis jų paslaugomis: Interneto bankininkyste, užsisakyti mokėjimo korteles ar kitas paslaugas reikalingas Jūsų verslui.

3. Pasirašykite buhalterinės apskaitos paslaugų sutartį su UAB „Apskaita AG“, mes, gavę Jūsų įgaliojimus, dirbsime už Jus. Jei pageidaujate galite ir savarankiškai atlikti 3-7 punktuose įvardintus veiksmus.

3. Pateikite atnaujintus duomenis VMI:

  • Užregistruoti įmonę mokesčių mokėtojų registre;
  • Pateikti formą (FR0791) apie juridinio asmens duomenų pakeitimus;
  • Suteikti įgaliojimus apskaitą tvarkantiems asmenims – pasirašyti sutartis dėl naudojimosi VMI elektroninėmis sistemomis.

4. Pasirašykite darbo sutartį su direktoriumi.

5. Pateikite duomenis Sodrai:

  • Pasirašyti ir pateikti įgaliojimus apskaitą tvarkančiam asmeniui;
  • Pasirašyti ir pateikti formą IG-1;
  • Pasirašyti ir pateikti formą 1-SD. Ši forma turi būti patekta 1 diena anksčiau nei darbuotojas pradeda dirbti įmonėje.

6. Pasirašykite ir pateikite įgaliojimą apskaitą tvarkančiam asmeniui atstovauti jūsų įmonę VĮ „Registrų centras“ teikiant metinę finansinę atskaitomybę.

7. Jeigu reikalingas PVM kodas – užsiregistruokite įmonę PVM mokėtojų registre. Įmonė, kuri ketina vykdyti ekonominę veiklą, pvz., ketina tiekti PVM apmokestinamas prekes ar paslaugas, gali savanoriškai užsiregistruoti PVM mokėtojų registre. Tokiu atveju Jums reikia pateikti prašymą įregistruoti įmonę PVM mokėtojų registre: FR0388 formą. Raštu atsakyti į VMI atsiųstus klausimus bei pateikti prašomus dokumentus (dažniausiai VMI darbuotojai prašo pateikti gautas ir išrašytas sąskaitas-faktūras, pasirašytas prekybos, patalpų nuomos sutartis, jei sutarčių neturite galite pateikti sutarčių projektus). Sprendimas įregistruoti (ar neregistruoti) įmonę PVM mokėtoju priimamas per 7 darbo dienas.

atgal
Call Now Button