fbpx

Didžiausi mitai apie verslo pradžią

Didžiausi mitai apie verslo pradžią

 

„Turi būti tinkamu metu tinkamoje vietoje,“ – šitai turbūt esame girdėję šimtus kartų. Apskritai, žodžiai verslininkas ir verslas kiekvieno galvoje sukuria daugybę asociacijų, kurios gali būti be galo skirtingos. Savo aplinką piešiame pagal savo suvokimą, kuris susiformavo per mūsų pačių patirtis. Kuo daugiau neigiamų patirčių – tuo daugiau mitų ir neigiamų vertinimų sklando visuomenėje. Žinoma, mes ne apie tai – mes apie mitus, kurie iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti tiesa, tačiau gali pakenkti bet kam, kas imsis savo verslo. Šiandien mūsų tinklaraštyje didžiausi mitai apie verslo pradžią.

„Tiesiog daryk ir viskas eisis savaime”

Sėdėjai, ėjai mišku ar sapnavai ir štai, virš tavo galvos įsižiebė įsivaizduojama lemputė – tau gimė verslo idėja. Pardavinėsi žvakes, siųsi drabužius ar atidarysi gyvūnų kirpyklą – nesvarbu, tavo idėja brangesnė už auksą ir turi būti įgyvendinta. Galbūt taip, galbūt ne. Sukurti produktą ar paslaugą yra lengvoji darbo dalis. Na o įsilieti į rinką ir tapti matomu – štai čia yra didysis darbas. Bet kokiam naujam verslui gyvybiškai svarbu nuo pat pradžių galvoti apie marketingą. Kas, kad tu kažką parduodi, jei niekas apie tai nežino?

„Verslininkais gimstama, o ne tampama”

Šis teiginys tarsi piktžolė, kurios šaknys driekiasi metrų metrus. Visi turėjome klasioką, kuris jau keturiolikos nuolat ką nors sugalvodavo ir prasimanydavo pinigų. Tačiau tai nereiškia, kad tas, kuris stropiai mokėsi, o vėliau dešimtmetį dirbo samdomą darbą, negali tapti verslininku. Pirmasis greičiausiai bus linkęs rizikuoti ir iki trisdešimtmečio bus išmėginęs daugybę darbų ir verslų. Na o antrasis gali įkurti sėkmingą kampaniją ir pasinaudoti žiniomis, kurias kaupė tiek metų.

„Verslas priklauso nuo sėkmės”

Kas yra sėkmė? Laimėti loterijoje? Eilėje į koncertą netyčia išsikalbėti su būsimu investuotoju?  Tai, kad dešimtmetį nei vienas konkurentas neatidarė parduotuvės greta? Kliautis sėkme ir jos tikėtis – tai tikrų tikriausias oportunizmas, kuris užmerkia akis ir suriša rankas. Juk tu lauki kažko, kai tuo metu galėtum vietoj laukimo imtis darbo. Finansininko ir verslo plėtros konsultanto konsultacija garantuos daug didesnę sėkmę nei atsidavimas į likimo rankas.

„Geram produktui reklamos nereikia”

The Body Shop prekės ženklą žino bet kas, kas studijavo reklamos pagrindus. Tai kampanija, kuri išsiplėtė visame pasaulyje ir kelis dešimtmečius neturėjo nei vienos reklamos kampanijos. Iki paskutinio dešimtmečio. Taip, jiems sekėsi puikiai, tačiau kai pardavimų kreivės nesustodamos sviro į apačią, jie pripažino – reklamos jiems reikia. Ir tai stabilizavo situaciją. Kartojame – reklama ir marketingas tampa vienu kertinių jūsų sėkmės akmenų. Na o turint gerą produktą ir gerą marketingą, galima nuversti kalnus.

Tai – tik pagrindiniai mitai, su kuriais susiduriame kone kasdien. Kiekvieną, kuris steigia įmonę pas mus, konsultuojame ir klausiame, kaip jis įsivaizduoja savo verslą, kuo vadovausis, ko imsis, kad verslas augtų. Mes matėme tūkstančius pradedančių verslininkų ir žinome, ko reikia sėkmingo verslo pradžiai. Tad jei turi idėją, pasitark su mumis ir nedvejodamas steik mažą įmonę. Juk atidėliodamas tai tinkamesniam laikui gali taip niekada ir neišdrįsti. Plačiau apie įmonių steigimą: https://apskaitaag.lt/imoniu-steigimas/

 

atgal sekantis
Call Now Button