fbpx
elektronine prekyba: nuo ko pradeti

Elektroninė prekyba: nuo ko pradėti?

Elektroninė prekyba: nuo ko pradėti?

Pastaraisias metais COVID-19 pandemija paveikė ypatingai daug verslų. Daugelis tokių  verslų nusprendė užverti duris, sulaukiant geresnių laikų, na, o kitai daugumai pagrindiniu išsigelbėjimu tapo elektroninė prekyba. Nors įmonių steigimas šiuo laikotarpiu gali atrodyti rizikingai, tačiau galime stebėti ženkliai ūgtelėjusį elektroninės prekybos sektorių, kurio proveržiu tapo suvaržymai fizinei prekybai. Norite suspėti į traukinį? Šiandien kalbamės – elektroninė prekyba: nuo ko pradėti?

elektronine prekyba: nuo ko pradeti

Pasiruošimas 

  1. Pirmas svarbiausias žingsnis – tinkamai pasirinkite savo pardavimų nišąkuri dar nėra perpildyta rinkoje.

Pasvarstykite kuo jūs galėtumėte būti pranašesni už savo konkurentus – galbūt galėsite pasiūlyti analogų neturintį produktą, o gal siūlysite produktus, esančius daug mažesnėmis nei konkurentų kainomis, tačiau kokybės aspektu visiškai neatsiliekančius? Atlikę konkurentų bei rinkos analizes, galėsite lengviau suprasti bei prognozuoti savo verslo sėkmės bei jo įsiliejimo į rinką galimybes. Tinkamai pasirinkus ir apibrėžus savo nišą – įmonės steigimas elektroninės prekybos sferoje gali būti kaip niekad paklausus ir pelningas. 

  • Sėkmės garantas – tinkamai pasirinktas verslo modelis bei jo struktūra.

Planuodami savo verslo modelį turite atsižvelgti į šiuos kriterijus ir pasirinkti sau labiausiai tinkamą variantą:

– ar planuosite sandėliuoti prekes ir turėti savo sandėlį;

– ar produktai bus sandėliuojami pas patį tiekėją – gamintoją;

– o galbūt jūs siūlysite savo unikalų sukurtą produktą, kurį galima bus įsigyti tik pas jus.

  • Raskite jums tinkamus tiekėjus. Jūsų svarbiausia misija, ne tik įmonės steigimas. Lygiai taip pat svarbu yra rasti patikimus tiekėjus, galinčius pasiūlyti kokybiškus produktus už priimtiną kainą. Prieš pasirenkant tiekėją yra itin svarbu išsiaiškinti prekių pristatymo terminus, kurie neverstų kliento savaitėmis laukti savo siuntos, dėl ilgai keliaujančių produktų iš pačio tiekėjo.

Nuo šių pasirinktų verslo modelių priklausys visi pradiniai verslo struktūrizavimo darbai ir pradinio kapitalo paskirstymas.

Pradedam!

Smagioji dalis – prekinio ženklo kūrimas ir verslo įregistravimo procesas.

  • Išsirinkite pavadinimą.

Teisingai parinktas ir pilnai atitinkantis pardavimo nišą pavadinimas, leis klientams lengviau nuspręsti, ką parduoda jūsų prekės ženklas.

  • Sukurkite logotipą.

Logotipas, susietas su internetinės parduotuvės pavadinimu, padės klientams greičiau ir lengviau įsidėmėti bei atpažinti naująjį prekinį ženklą.

  • Užregistruokite savo verslą bei kreipkitės dėl licencijų ir leidimų.

Kai jau turėsite savo internetinės parduotuvės pavadinimą ir logotipą – sekantis žingsnis užregistruoti savo verslą. Šis įregistravimas leis naudotis teisinėmis apsaugomis kartu su kitomis verslo privilegijomis. Na, o kai Jūsų verslas jau bus užregistruotas, turėsite išsiaiškinti, kokias licencijas bei leidimus turite turėti, tam kad galėtumėte pradėti savo verslą internete. Nežinote kur kreiptis dėl visų reikiamų leidimų? Ne bėda! Teisininko paslaugos įmonei teikiamos ir pas mus, Apskaita AG! Mūsų teisininkai pakonsultuos jus visais rūpimais klausimais bei suteiks visą reikiamą informaciją dėl verslo leidimų bei licencijų gavimo.

  • Pasirinkite tinkamiausią el. prekybos platformą

Šių dienų rinkoje yra daugybė elektroninės prekybos platformų, patenkinančių skirtingus verslo poreikius. Renkantis sau tinkamą platformą, rekomenduojama įvertinti kiekvienos platformos įvairius aspektus (minusus bei pliusus), savo turimą biudžetą bei verslo modelį ir prieš pasirenkant ištestuoti keletą variantų. 

Šiandieninėje rinkoje dominuoja 5 populiariausios el. prekybos platformos:

„Woocommerce“, „Prestashop“, „Opencart“, „Shopify“ ir „Magento“.

Komunikuojam!

  • Prekinio ženklo tapatumas.

Sugalvojus pavadinimą ir sukūrus logotipą – kitas žingsnis sukurti bendrą tapatumą jūsų prekiniam ženklui.

Jūsų prekės ženklo tapatybė yra visuma, kaip jūsų prekės ženklas atrodo, kaip yra jaučiamas ir ką tai transliuoja žmonėms. Tinkamai sukurtas ir atvaizduotas prekinis ženklas leis jus lengviau įsiminti vartotojams, o tuo pačiu ir didins pasitikėjimą. Tačiau atminkite tai, jog jūs kuriate ne tik gražiai atrodančią prekės pakuotę, bet ir visą su savo prekiniu ženklu susijusią istoriją. 

Kyla klausimas ką galite pasiekti teisingai sukurtu prekės ženklu?

  • Stipresnis klientų pripažinimas

Einančiam žmogui gatve akis užklius už reklaminės brošiūros, kuri bus atpažįstama vien iš vizualinių elementų: „O, parduotuvėje x vėl naujas savaitės pasiūlymas!“. Klientas akimirksniu sužino apie prekinį ženklą ir jį atpažįsta vos tik pamatęs jo spalvą, šriftą ar kitas vizualinio tapatumo išraiškas.

  • Sklaida iš lūpų į lūpas.

„Ar girdėjai apie tai? Tai nerealus produktas!“

Kai jūsų prekės ženklas pasakoja istoriją, kurią žmonės nori išgirsti, jie kartos ją savo šeimos nariams, draugams ir nepažįstamiems žmonėms autobusų stotelėje. Jie – jūsų prekės ženklo ambasadoriai.

  • Optimizuokite savo svetainę.

Natūralu, jog tik pradėjus savo el. prekybos verslą neatsidursite pirmąjame paieškos puslapyje. Tačiau tinkamai optimizavus svetainę (SEO) ir parinkus tinkamus aktualius raktažodžius, bus pasiekiami motyvuojantys rezultatai.

Tikimės, jog pavyko atsakyti į pagrindinius iškylančius klausimus apie elektroninę prekybą ir jus jau užtikrinčiau „nersite“ į visą el. komercijos pasaulį!

Dabar, kaip niekada, yra tinkamas laikas pradėti verslą el.prekybos srityje. Tad nieko nelaukite ir pradėkite kurti savo verslą jau dabar! Elektorinė prekyba: nuo ko pradėti? Pradėkite nuo idėjos ir įmonės steigimo!

Na, o visais rūpimais klausimais kreipkitės į Apskaita AG profesionalus. Pradedam nuo nemokamos konsultacijos įmonės steigimo klausimais? Mažosios bendrijos steigimas, įmonių apskaita, teisiniai klausimai – padėsime, patarsime, nukreipsime! https://apskaitaag.lt/imoniu-steigimas/

atgal sekantis
Call Now Button