fbpx

Kodėl verta pirkti jau įsteigtą įmonę?

Įmonės steigimas nėra pats sudėtingiausias procesas, tačiau norint ją steigti be profesionalų pagalbos, reikia turėti specifinių žinių ir domėtis šia sritimi. Steigiant mažytę įmonę, tokią kaip mažoji bendrija, steigimo procesas kiek paprastesnis nei steigiant, pavyzdžiui, uždarąją akcinę bendrovę. Todėl jei mažąsias bendrijas gana dažnai įsisteigia patys savininkai, uždarųjų akcinių bendrovių steigime paprastai jau dalyvauja profesionalai. Tiems, kas nesusidūrę su įmonių steigimu, gali kilti klausimas: kodėl verta pirkti jau įsteigtą įmonę?

Ką gaunate pirkdami įsteigtą įmonę?

Perkant jau įsteigtą įmonę, iškart gaunate:
  • Įmonės pavadinimą ir įmonės kodą;
  • steigimo dokumentai jau suderinti su notaru;
  • atidaryta kaupiamoji sąskaita, suformuotas įstatinis kapitalas;
  • jau yra registracijos adresas, kuris suteikiamas vieneriems metams;
  • visos procedūros atliekamos vieno susitikimo metu.

Taupome laiką perkant jau įsteigtą įmonę

Bene pagrindinis privalumas, kuriuo džiaugiasi verslininkai, nusprendę pirkti jau įsteigtą įmonę, yra ypač trumpas laikas, per kurį galima pradėti vykdyti veiklą. Paprastai perkant įsteigtą įmonę dokumentai suruošiami per 1 dieną, tačiau esant pageidavimui, galima tai padaryti vos per kelias valandas.

Tuo tarpu steigiant įmonę tenka padirbėti registruojant jos pavadinimą, suruošiant įstatus, formuojant įstatinį kapitalą, atidarant įmonės sąskaitą. Visa tai trunka mažiausiai keletą dienų.

Visus formalumus paliekame profesionalams

Praktikoje gana dažnai matome, kaip būsimus verslininkus vargina visi teisiniai klausimai, kurie yra būtini steigiant įmonę. Dokumentų pasirašymas, įstatų formavimas, įstatinis kapitalas – visi šie mums įprasti procesai tampa tarsi keiksmažodžiu verslininkams, kuriems norisi kuo greičiau kibti į darbus. Perkant jau įsteigtą įmonę jums nebereikia apie tai galvoti.

Įspūdis, jog esate seni rinkos žaidėjai

Perkant jau įsteigtą įmonę galite įsigyti juridinį asmenį, kuris įsteigtas tiek šiemet, tiek prieš keletą metų. Tai ypač patogu tiems, kas nori sudaryti įspūdį, jog rinkoje jau yra seniai ir verslą vykdo ne vienerius metus. Nors visiškiems verslo naujokams tai dažnai mažiau aktualu, seniau steigtomis įmonėmis domisi tie, kam reikalinga jau ne pirma įmonė. Perkant prieš keletą metų įsteigtą įmonę pirkimo procesas yra lygiai toks pats, tik tokios įmonės kaina dėl jos išlaikymo kaštų yra kiek didesnė nei neseniai sukurtos įmonės.

Perkant prieš keletą metų steigtą įmonę pasirašomas garantinis raštas, kuriame užtvirtinama, jog įsteigta įmonė veiklos nevykdė, įsipareigojimų ir skolų neturi ir su ja galėsite veikli taip pat laisvai kaip ir su vakar įsteigta įmone.

UAB pirkimo minusai

Aptarus jau įsiteigtos uždarosios akcinės bendrovės pirkimo privalumus, privalome paminėti ir keletą trūkumų.

Negalite rinktis įmonės pavadinimo

Perkant jau įsteigtą UAB, turite rinktis iš jau registruotų įmonių pavadinimų ir įmonių kodų. Tad jei jum iš tiesų labai svarbus įmonės pavadinimas, turėsite kurti įmonę, o ne ją pirkti.

Niuansai perkant veiklą vykdžiusią įmonę

Apskaita AG jums siūlo tik veiklos nevykdžiusių įmonių pirkimą, tačiau pasitaiko, jog verslininkai nusiperka jau veiklą vykdžiusias įmones. Dažnai tai – sunkumus patiriančios įmonės, kurių pirkimas tampa patrauklus dėl kainos. Tokiu atveju perimate ne tik galimybes, bet ir atsakomybes, tokias kaip darbuotojai, sutartys ir galimos skolos. Perkant jau veiklą vykdančią įmonę reikia labai gerai įsigilinti į jos veiklą, suprasti motyvus, kodėl parduodamas šis verslas, kokios šio verslo perspektyvos.

Ne jei perkate įmonę, kuri veiklos nebevykdo keletą metų, seni įsipareigojimai ar kažkieno seniau padaryti netinkami sprendimai gali jus „pasivyti“ ateityje, todėl rekomenduojame labai gerai apgalvoti savo sprendimus.

Kaip vyksta įmonės pirkimo procesas?

Pirmiausia turėtumėte išsirinkti savo būsimos įmonės pavadinimą iš tuo metu galimų jau įsteigtų įmonių pavadinimų. Mūsų siūlomų įmonių pavadinimus rasite čia: https://parduodu-uab.lt/parduodamos-uab/

Tuomet turite pasiruošti asmens dokumentą bei atvykti pasirašyti dokumentų pas Apskaita AG specialistus. Kartu vykstama į notaro biurą dokumentų patvirtinimui ir perdavus duomenis į Registrų centrą jau esate įmonės savininkas!

Kodėl verta pirkti jau įsteigtą įmonę? Nes taip greičiau ir kai kuriais atvejais – daug patogiau nei steigti patiems!

 

Turite daugiau klausimų?

Kreipkitės į Apskaita AG specialistus!

+37062522220

sekantis
Call Now Button