fbpx

3 dalykai, be kurių neįmanomas sėkmingas verslas

3 dalykai, be kurių neįmanomas sėkmingas verslas

 

Pardavinėsite rankines, kasite kriptovaliutas, remontuosit stogus, pianinus ar prižiūrėsit gyvūnėlius namuose – nesvarbu, kokio verslo besiimtumėt, visada privalote nuolat save tikrinti, ar išlaikote kokybę, aiškumą ir darote maksimaliai gerai. Ir nors smulkus turgaus prekeivis ir investavimo platformos savininkas stovi ant skirtingų verslo klasės laiptelių, abiejų verslai klestės, jei jie laikysis tų pačių trijų taisyklių. Tad šiandien mūsų tinklaraštyje 3 dalykai, be kurių neįmanomas sėkmingas verslas.

  1. Aiškumas

“Parduodame baldus, nuomojame dviračius, taisome televizorius,” – skelbimas ant vieno namo viename iš Lietuvos kurortų. Ne, nejuokaujame – iš tiesų, prie namo rikiuojasi dviračiai, o tarpduryje matyti televizoriaus dėžė. Baldų nematyti, bet greičiausiai jie viduje. Iš vienos pusės, pirmiausia gali pasirodyti, jog štai, šio verslo savininkas – universalus ir plačiai mąstantis žmogus. Tačiau ar įmanoma vienu metu sekti interjero tendencijas, rūpintis dviračiais ir dar taisyti televizorius? Vargu. Visi šie darbai geriausiu atveju daromi vidutiniškai. Klientai visais laikais buvo reiklūs kokybei, tad kam rinktis tą, kuris darbą padarys tik pusėtinai – geriau jau rinktis profesionalą, tiesa? Madingiausi baldai, profesionaliausiai sutaisytas televizorius. Na, dviračių nuomai ypatingų reikalavimų nėra, tačiau būtų smagu, kad dviratis būtų naujas ir prižiūrėtas, tiesa? Tad jei norite imtis verslo, iš pat pradžių turi būti aišku, apie ką jis – aišku tiek jums, tiek jūsų klientams. Tai itin svarbu ir jūsų komunikacijoje – niekas nenori spėlioti, kuo verčiasi įmonė, į kurios tinklalapį užėjai ir spėlioti, kokias paslaugas ar prekes gali gauti. Neaišku iš pirmo žvilgsnio – einu toliau. Ir taip mąsto daugelis.

  1. Pasitikėjimas

Įsivaizduokite – užeinate į grožio saloną pasidaryti manikiūro, o ten – akivaizdžiai jumis nesidominti manikiūrininkė, kalbanti telefonu. Šiaip ne taip baigusi pokalbį ji pasodina jus prie stalo, ant kurio ne tik dulkės, bet ir daugybė nereikalingų daiktų. Iškart kyla mintis – o ar ji dezinfekavo įrankius? Apsidairote – jokių įprastų sertifikatų ir diplomų iš mokymų ir seminarų. Lūkesčiai krenta su kiekviena minute – pradžioj tikėjotės gražaus manikiūro, po to – bent tvarkingo, o galiausiai arba bėgate, arba tikitės, kad bent jau neparsinešite hepatito viruso. Ar ten kada sugrįšit? Nemanau. Lygiai kaip vaikštinėjant prekybos centre, kuriame jaučiate sugedusios mėsos kvapą. Ar kils mintis pirkti mėsą? Pasitikėjimas – nepaprastai svarbus. Tad būtina kartas nuo karto pažvelgti į savo verslą iš šalies. Ką apie jus mano klientai, kai susiduria su jumis pirmą kartą? Ar jūsų prekės ir paslaugos atrodo patikimai? Jei sunku pasimatuoti, apsilankykite pas konkurentus ir pabandykite rasti skirtumus. Žinoma, mūsų pavyzdžiai labai drastiški, tačiau realybėje vartotojo pasirinkimą gali lemti visiška smulkmena. Tad išsklaidykite visas galimas klientų abejones.

  1. Pažadų laikymasis

Geri verslininkai žino – jei nori, kad klientas būtų patenkintas, visada padaryk šiek tiek daugiau nei jis tikėjosi. Klientas paliko automobilį rankiniam plovimui? Pakvepinkite jo automobilio saloną. Gavote didelį užsakymą savo internetinėje parduotuvėje? Įdėkite smulkią dovaną. Tačiau ne retai pasitaiko, jog verslas ne tik kad nepadaro daugiau, bet ir nepadaro to, ką pažadėjo. Turbūt visi esame susidūrę ar bent girdėję, kaip automobilis, paliktas servise taisymui, užsibūna ten daug ilgiau nei turėjo. Prekių pristatymas per tris dienas – o siuntinio lauki jau savaitę. Niekas niekada nebus laimingas jei negaus to, kas jam buvo pažadėta. Lietuva nėra tokia didelė, kad galėtumėte sau leisti teikti nekokybiškas paslaugas ar prekes – “pirmo karto” klientų nėra tiek daug. Tad kokybė ir pažadų laikymasis tampa be galo svarbūs. Žadėkite atsakingai – jei jau žadėdami žinote, kad galite susidurti su problemomis – taip ir sakykite klientui. O jei matote, kad nespėjate – informuokite klientą apie tai patys, nelaukite, kol jis susierzins tiek, kad ims jūsų ieškoti pats.

 

Taip, kiekvienas verslas unikalus ir susiduria su savitomis problemomis. Tačiau iš kiekvieno verslo bet kuris klientas tikisi to paties – jog prekė ar paslauga išspręs jo problemą ir padarys tai maksimaliai gerai. Nors mūsų patarimai ir labai paprasti, tačiau nustebsite, kiek protingų žmonių jų nepaiso ir stebisi, kodėl jų verslui sekasi ne taip gerai kaip galėtų. Tam esame mes – patyrusi Apskaita AG buhalterių, teisininkų ir finansininkų komanda, kuri visada pasiruošusi padėti ir pakonsultuoti. Kreipkitės: https://apskaitaag.lt/kontaktai/

atgal sekantis
Call Now Button