fbpx
apskaita, apskaitaag, apskaita verslui, imoniu steigimas, imones steigimas, mb steigimas, maziji bendrija, google reklama, google, google ads, patarimai verslui, verslo konsultacijos, buhalterine apskaita

Kaip pradėti reklamuotis Google? Google Ads verslui

Kaip pradėti reklamuotis Google: Google Ads verslui

 

Turbūt teko girdėti frazę, jog jei tavęs nėra Google, tavęs nėra apskritai. Tikra tiesa. Pagalvokite patys – kiek kartų prieš perkant prekes ar paslaugas ieškojote informacijos apie pardavėją internete? Greičiausiai ne kartą. Statistika teigia, jog daugiau nei pusė žmonių prieš pirkdami prekes ar paslaugas internetu ieško informacijos apie pardavėją Google. Laimei, mes galime valdyti, kokią informaciją klientas suras. Ypač kai klientas tiksliai nežino, kur rinktis prekes ar paslaugas. Vienintelis klausimas: kaip pradėti reklamuotis Google: Google Ads verslui ne retai skamba pernelyg sudėtingai, tad verslai atsisako net pabandyti Google reklamos galimybes.

apskaita, apskaitaag, apskaita verslui, imoniu steigimas, imones steigimas, mb steigimas, maziji bendrija, google reklama, google, google ads, patarimai verslui, verslo konsultacijos, buhalterine apskaita

Google reklamos nauda

 

Įsivaizduokite, kad užsukate į turgų. Pardavėjai konkuruoja vienas prieš kitą: kieno uogos išdėliotos gražiausiai, kieno kainos patraukliausios, kas bando patraukti švara ir tvarka. Tačiau nepaprastai svarbią vietą galutinio sprendimo, pas ką apsipirkti, priėmime suvaidins pirmumo faktorius. Jei arčiausiai jūsų buvęs pardavėjas parduos prekes gera kaina ir jums niekas neužklius, didelė tikimybė, jog pirksite pas jį, o ne pas pardavėją, prekiaujantį kitame turgaus gale. Kam jums eiti taip toli? Lygiai taip pat veikia ir Google reklama – kiekvienas nori būti kuo aukščiau. Nėra nieko blogiau už antrą Google paieškos puslapį. Reklamos specialistai juokauja, jog nėra geresnės vietos slėpti lavoną nei antrame Google paieškos puslapyje.

Pirmame paieškos puslapyje galite atsidurti dėl teisingai suindeksuoto tinklalapio, kuriame puikiai sutvarkytas SEO. Neapkrautas, aiškus, pagrindinius raktažodžius išlaikantis puslapis padės jums atsidurti aukščiau nei konkurentai. Tačiau pirmos keturios paieškos pozicijos yra skirtos tiems, kas užsisako Google Ads reklamą. Tad nemokėdamas pinigų gali būti geriausiu atveju penktas. Nieko gero, tiesa?

Tiesa ta, kad jei žmogus į Google paieškos laukelį veda „basutės vasarai“, jis būtent to ir ieško – basučių vasarai. Vartotojui jų reikia, jis jas pirks – tik pasiūlyk tai, kas jam patinka. Tad nėra nieko kvailesnio, nei pasakymas, jog Google reklama neapsimoka. Jei Google reklama neapsimoka, greičiausiai nemokate ja naudotis arba parduodate ne tai, ko tikisi vartotojas. Čia neveiks ir klaidinimas – žmogui, kuris jau žino, ko jam reikia neįsiūlysi kažko kito: ieškantis vasarinių basučių nepirks žieminių aulinukų. Tad pagrindinė Google reklamos nauda yra ta, jog reklamuodamiesi Google jūs gaunate tiesioginį priėjimą prie tų, kuriems reikia jūsų prekių ar paslaugų.

 

Kaip sukurti pirmąją savo kampaniją?

 

Google Ads veikimo principas – raktinės frazės. Numatykite, ką į paiešką galėtų vesti klientas, kuriam aktualu tai, ką parduodate jūs. Pasilikime prie vasarinių basučių pavyzdžio. Vartotojas greičiausiai ves į paiešką „vasarinės basutės“. Tačiau nebūtinai! “Basutės vasarai“, „sandalai“ „madingos basutės“, „basutės gera kaina“ „bateliai vasarai“ – juk visa tai apie tą patį, tiesa? Tad iš pradžių rinkitės jas visas. Kurdami savo pirmąją kampaniją turėsite nurodyti raktažodžius, pagal kuriuos jūsų potencialus klientas turėtų jus surasti. Teisingai parinkti raktažodžiai – didžioji dalis sėkmės.

 

 

Tad pasirinkę raktažodžius turėsite galimybę sukurti trumpą tekstinį skelbimą – tokį, kokį patys matote Google paieškoje įrašę bet kokią frazę. Pagrindinė antraštė, keletas poantraščių – iš esmės turite labai nedaug vietos kūrybai. Tad pagalvokite, kaip patrauksite klientus – kuo išsiskirsite, kad vartotojas norėtų paspausti būtent ant jūsų nuorodos. Čia puikiai tinka pažadai ir viliojimas: pigiausia, skaniausia, kokybiškiausia, greičiausia, patikimiausia – nebijokite girtis – kuklūs galėsite būti kažkur kitur. Galite sukurti keletą antraščių variantų ir stebėti, ant kurios vartotojai spaudžia aktyviau.

Nepamirškite nustatyti auditorijos, kuriai turi būti rodoma jūsų reklama. Prekiaujate paslaugomis tik Vilniuje? Nustatykite, jog reklama būtų rodoma tik vilniečiams. Taip pat segmentuokite auditoriją pagal lytį, amžių, pomėgius. Juk jums svarbu pataikyti būtent į tą klientą, kuris pirks jūsų prekes ar paslaugas. Na ir apgalvokite, kokį biudžetą galite skirti: Google jūsų paklaus, kiek išleisti reklamai per dieną. Tai – be galo individualu, tad patarsime testuoti reklamas su skirtingais biudžetais. Skamba sudėtingai? Buhalterinė apskaita daug sudėtingesnė, tačiau jos neatsisakote, tiesa? 

 

Reklamą pasileidom. Kas toliau?

 

Sukūrus savo pirmąją kampaniją nesitiėkite, jog klientai ims plūsti nesuvaldomai. Čia prasidės tikrasis darbas – optimizacija. Duokite savo reklamai padirbėti keletą savaičių ir stebėkite rezultatus. Nepamirškite, kad mokate tik už paspaudimus ant reklamos. Tad jei ant jūsų reklamos spaudžia gana mažai žmonių (tokiu atveju turėsite ir didelę paspaudimo kainą), turbūt jūsų reklaminis skelbimas – neįdomus. Na o jei turite daug paspaudimų, tačiau vis dar neturite užsakymų padidėjimo, klientams neįdomu tai, ką jūs parduodate.

Optimizuojant Google reklamą pirmiausia peržiūrime raktažodžių reklamos rezultatus. Stebėkite, kurie raktažodžiai spaudžiami geriausiai ir prasčiausiai, kurių paspaudimo kaina didžiausia. Jei turite mažą paspaudžiamumą ir didelę paspaudimo kainą, išjunkite šį raktažodį.

Lygiai tą patį darome ir su skirtingais skelbimų variantais – stebėkite, kurie skelbimai spaudžiami prasčiausiai ir kurių paspaudimo kaina didžiausia ir palikite aktyvius tik tuos, kurie duoda gerus rezultatus.

Be to, stebėkite Google apskaičiuojamą jūsų skelbimo kokybės balą – kuo jis didesnis, tuo geriau. Skelbimo kokybės balas lems jūsų reklamos kainą ir pozicijos vietą. Nepamirškite, jog konkurentai taip pat perka Google reklamą – jūsų tikslas būti aukščiau nei jie.

 

Konversija – kas tai?

 

Pagrindinis Google reklamos rezultatų matavimo vienetas vadinamas konversija. Konversija yra jūsų pageidaujamo rezultato išraiška. Jei turite elektroninę parduotuvę, jūsų trokštama konversija – tiesioginiai pardavimai: klientas pamatė jūsų reklamą Google, paspaudė ant jos ir nusipirki trokštamą prekę. Jei parduodate paslaugas, numatykite, koks galėtų būti galutinis taškas, kuriame klientas priima sprendimą rinktis jus. Greičiausiai klientas ieškos jūsų kontaktų, tad paspaudimas ant kontaktų skilties bus jūsų konversija. Na o tuomet telieka stebėti, ar klientų padaugėjo.

 

Baigiamasis žodis

 

Iš esmės gali pasirodyti, jog visa tai vis dar yra pernelyg sudėtinga, jog būtų verta išmėginti. Tad pabaigai – praktinis pavyzdys: turime elektroninę parduotuvę, kurioje pardavinėjame mūsų jau minėtas vasarines basutes. Pasileidžiame Google reklamą, konversija laikome tiesioginį pardavimą. Skiriame 100 Eur biudžetą, optimizuojame reklamą. Reklama parodoma 10000 kartų per mėnesį, 1000 vartotojų paspaudžia, 50 nusiperka basutes. Jei jūsų basučių vidutinė pardavimo kaina – 30 Eur, jūsų sąskaita papilnėja 1500 Eur, kai išleidote vos šimtą. Puikus atsiperkamumas, tiesa? Ir tai nėra pagražinti skaičiai – tai vidutiniai Google reklamos rezultatai.

Kaip pradėti reklamuotis Google: Google Ads verslui yra puikiausia priemonė, leidžianti pasiekti tuos, kuriems jūsų reikia.

 

Na o jei jūsų verslas vis dar tik jūsų galvoje, APSKAITA AG komanda yra pasirengusi padėti, patarti, pakonsultuoti ir padėti įsteigti pirmąją įmonę: https://apskaitaag.lt/imoniu-steigimas/

Padedame naujokams ir tiems, kurių verslas jau skaičiuoja pirmuosius mėnesius, metus ar dešimtmečius. Įmonių steigimas, buhalterinė apskaita, teisininko paslaugos – teikiame kompleksinę pagalbą verslams. Kreipkitės nemokamai konsultacijai: https://apskaitaag.lt/kontaktai/

atgal sekantis
Call Now Button